Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat datang ke kehidupan aku dengan memori yang tidak aku lupakan dengan pelbagai ragam & kerenah...
Twingtwing!!!

Sunday, March 7, 2010

BAKSIS DI UTARA DPP PETRONAS

4 mac 2010
bkumpul tuk bgerak ke kg jelutong,sik tuk program anak angkat.
disana aku ditempatkan di rumah pakcik dzakaria.
yang best cna,airnya sungguh sejuk,best mandi...



5 mac 2010

aktiviti explorace yang best,keliling satu kg jelutong...penat sungguh tp dpt la no3
mmg meriah ngan gelagat masing2
ptg, bgotong royong tuk memasak makan tuk kenduri pada malam nya
sambil bersukaneka...kaki ku disepak oleh buah kelapa..sakit.........



6 mac 2010

aktiviti yang paling mencabar....
mendaki bukit pari2.dekat ngan ladang getah
ia mngambil masa 7jam tuk naik dan turun bukit 2..tp kebiasaan org mgmbil masa 4 jam..kitorg ni terlebih masa plak..hahahha
kaki semuanya lenguh2 dah sangat sakit
tambah lg ngan org yang kene pacak
kelakor je semuanya
ptg aktiviti penutupan dan berpisah ngan kuarga angkat masing2 n balik ke uum



p/s: program ni sungguh seronok ngan aktiviti yang aku tak pernah aku lakukan selama ini...
seronok ngan gelagat kawan2 yang join

No comments:

Post a Comment