Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat datang ke kehidupan aku dengan memori yang tidak aku lupakan dengan pelbagai ragam & kerenah...
Twingtwing!!!

Wednesday, February 3, 2010

kereta manual

ari ni aku pergi pjbt HBR untuk bt interview tp orgnya xde

so balik semula ke kampus...



aku bawa kereta sewa manual..lawak je mati gak la ketenye td...huhu

then aku gerak ke p.pinang,umah poksu amik kek yang nak dijual..

perjalanan lancar ngan kereta manualas bukit yangg rendah kete xle



bawa kawan2 jalan ke island ngan feri..nak tunggu turn masuk atas feri tibe2 ke
te mati n xlepas naik bukit yang rendah
kete dok ngundur ke belakang,kalut je dgn kete blkng nye hon ngn kawan2 riuh kat belakang bt aku lagi gabra...
mujur la ezi ingat kan tuk naikkan handbreak n tkan gear.hahahahha

banyak bgmbar di padang kota..nng seronok ari ni
bersama2 ana,ezi,nad,pah dan fiza

No comments:

Post a Comment