Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Selamat datang ke kehidupan aku dengan memori yang tidak aku lupakan dengan pelbagai ragam & kerenah...
Twingtwing!!!

Saturday, February 28, 2009

perubahan

Kenapa selepas hari itu banyak yang berlaku.Macam ada sesuatu yang tak kena.
Sebelum dapat semuanya manis dan hepi tapi selepas ada kata putus terus macam-macam perangai yang ditonjolkan.
Dimana silapnya itu. Adalah salah dalam membuat penilaian? Aku masih tidak paham kenapa demikian.
Belum sampai sebulan tapi sudah macam-macam.
Sehinggakan aku geram dan boring dengan keadaan begini. Kalau xnak terus terang aku tak kisah kerana dia yang mulakan.
Sebelum terlewat baik rungkaikan apa yang tidak berkenan dihati.tidak perlu kenangan lama berulang lagi. Dia pun penah mengalami seperti apa yang pernah aku alami.
Semakin hari semakin teruk.aku jadi tiada teman untuk bercerita.sehinggakan aku sering teringatkan kisah aku sebelum ini,menyebabkan akan menjadi seorang perindu...

Dia tau aku seorang yang macam mana dan dia dah memohon maaf kepada aku kerana mengabaikan aku.tapi tiada perubahan. Masih sama macam dulu.
Aku tak paham, kita sama-sama belajar tapi dia terlalu sibuk. Katanya dia memegang amanat orang tuanya tuk masa depan bersama…

No comments:

Post a Comment